onsdag 24. juni 2009

Der en vei slutter begynner en ny (eller påtreffer et stup)



Om få timer går flyet fra Værnes til det glade Sørlandet. Det er 3 år siden jeg kom til denne byen i midt-Norge, nå som jeg endelig kan gå en tur i byen uten å gå meg vill, velger jeg å forlate midt-Norges hovedstad
Det har vært 3 år fult med nye opplevelse både på godt å vondt. funnet ut at alt nord for Trøndelag ikke besto av kun samer.. e vett, hvem hadde trodd.

Nå sitter jeg her på et rom som ikke har vært så rent å ryddig siden jeg flytta inn, å angrer litt på at e ikke heiv mer av rotet (se søppel) med jevne mellomrom i tiden her. Søppelkassa fulgte seg fort opp med ting som jeg ikke skjønner at jeg sparte på.

Med om man vil det eller ei starter en ny etappe i dag, der en vei stopper starter en ny.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar